Regulamin

 Sklepu Internetowego Jullita


ZHUP CZEXBUD
ul. Witosa 16
37-710 Żurawica
NIP: 795-000-30-05

obowiązujący od dnia 25 grudnia 2014 roku

Regulamin Sklepu internetowego Jullita , ZHUP Czexbud , który znajduje się na stronie www.sklep.jullita.pl określa zasady składania zamówień oraz sprzedaży towarów za pośrednictwem Sklepu internetowego Jullita, oraz z użyciem telefonu, poczty elektronicznej e-mail oraz faksu.

 

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Złożenie przez Klienta zamówienia na towar za pośrednictwem sklepu internetowego Jullita (zwanego dalej: Sklep Jullita) jest równoznaczne z akceptacją przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu oraz zobowiązaniem Klienta do przestrzegania jego postanowień.

Klient składający zamówienia na towar drogą telefoniczną, za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail lub faksu, przed zawarciem umowy otrzymuje informacje na temat wiążącego Regulaminu, a także jest uprzedzany o konieczności zapoznania się z jego treścią oraz zaakceptowania jego postanowień. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 9 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.). Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji niniejszego Regulaminu, obowiązującej w momencie złożenia zamówienia.

1.2. Sprzedaż za pośrednictwem Sklepu Jullita, oraz z użyciem telefonu, poczty elektronicznej e-mail lub faksu jest prowadzona przez firmę ZHUP Czexbud  wpisanej do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEiDG), działającej pod adresem: ul. Witosa 16, 37-710 Żurawica, NIP: 795-000-30-05, REGON: 005078194.

1.3. Sklep Jullita działający pod adresem  www.sklep.jullita.pl służy do dokonywania zakupów towarów, znajdujących się w ofercie Firmy ZHUP Czexbud (Sklep Jullita) , bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

1.4. Do składania zamówień oraz dokonywania zakupów w Sklepie Jullita  uprawnione są wyłącznie osoby pełnoletnie.

1.5. Oferta Sklepu Jullita obowiązuje na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

1.6. Podstawowym warunkiem realizacji każdego zamówienia złożonego przez Klienta jest prawidłowe przejście przez poszczególne fazy składania zamówienia jak: wybór towaru, przekazanie danych teleadresowych, wybór sposobu płatności i dostawy, oraz potwierdzenie zamówienia.

1.7. Wszystkie ceny podawane są w PLN i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Cena towaru nie uwzględnia kosztów dostawy, z zastrzeżeniem postanowień pkt 6.2. Regulaminu.

1.8. Jeżeli Konsument zobowiązany będzie do płatności wykraczającej poza uzgodnioną cenę, która obejmowała będzie elementy określone w pkt 1.7. powyżej, Sklep Jullita poinformuje Konsumenta o tym fakcie. Obciążenie Konsumenta dodatkowymi kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu wyraźnej zgody Konsumenta. 

1.9. Wszystkie pliki, teksty, zdjęcia lub elementy graficzne znajdujące się na stronie www.sklep.jullita.pl (zwane dalej: „Materiałem”) są chronione prawami autorskimi i nie mogą być wykorzystywane przez Klienta w jakikolwiek sposób i w jakiejkolwiek formie  bez uprzedniej zgody Sklepu Jullita. W szczególności Klient nie jest uprawniony do:

a) kopiowania lub powielania Materiału w jakiejkolwiek formie i w jakikolwiek sposób,

b) tworzenie prac pochodnych lub podobnych na bazie Materiału,

c) rozpowszechniania i/lub rozprowadzanie Materiału,

d) publicznego prezentowania Materiału,

e) wykorzystywania Materiału w działalności gospodarczej, w tym do świadczenia wszelkiego rodzaju usług lub dla celów dostawy towarów.

 

2. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

2.1. Zamówienia w Sklepie Jullita można składać za pośrednictwem strony internetowej Sklepu Jullita (taka forma wymaga uprzedniego zarejestrowania się Klienta na stronie Sklepu Jullita), z użyciem telefonu lub drogą poczty elektronicznej e-mail. Klient ma prawo do wyrejestrowania się ze Sklepu Jullita w dowolnym momencie.

2.2. Klient po złożeniu zamówienia zostanie poinformowany o jego przyjęciu przez Sklep Jullita za pośrednictwem wskazanego przez niego adresu poczty elektronicznej e-mail lub telefonicznie.

2.3. Do zawarcia umowy pomiędzy Klientem a Sklepem Jullita dochodzi z chwilą:

− potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sklep Jullita – w przypadku zamówień składanych za pośrednictwem strony internetowej Sklepu Jullita;

− przesłania przez Klienta na adres poczty e-mail czexbud1@gmail.com oświadczenia o zgodzie na  zawarcie umowy według potwierdzonego przez Sklep Jullita zamówienia 

2.4. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godzinie 15-tej, w soboty, w niedzielę oraz święta będą rozpatrywane w najbliższym dniu roboczym.

2.5. Sklep Jullita zastrzega sobie prawo do tego, że informacja o stanach magazynowych może odbiegać od rzeczywistości.

2.6. Dostępnymi środkami porozumiewania się Klienta ze Sklepem Jullita są:

E-mail: czexbud1@gmail.com               

Telefon: 16 671 31 80 wew. 20    

Fax: 16 671 31 80 wew. 25

Adres korespondencyjny:

ZHUP Czexbud (Sklep Jullita)

ul. W. Witosa 16

37-710 Żurawica

3. REALIZACJA ZAMÓWIENIA

3.1. Realizacją zamówień zajmuje się Dział Sprzedaży Jullita, zlokalizowany w Żurawicy, przy ul. W. Witosa 16, 37-710 ŻURAWICA.

3.2. Klient otrzymuje za pośrednictwem poczty e-mail informacje o kolejnych zmianach statusu zamówienia. Kolejne etapy zamówienia:

- oczekuje na potwierdzenie 

- potwierdzone (przekazane do magazynu w celu skompletowania zamówienia)

- zrealizowane (wystawienie dokumentu sprzedaży)

3.3. Zamówione towary ZHUP Czexbud (Sklep Jullita) dostarcza do Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej, kuriera lub innych firm spedycyjnych zgodnie z danymi zawartymi na potwierdzonym zamówieniu.

3.4. Jeżeli w celu realizacji zamówienia, istniała będzie konieczność uzyskania dodatkowych informacji przez Sklep Jullita, wówczas Sklep Jullita zastrzega sobie prawo telefonicznego kontaktu z Klientem na numer, który został podany w trakcie składania zamówienia. Numer ten może także posłużyć kurierowi do kontaktu z Klientem w przypadku trudności w dostarczeniu przesyłki z towarem.

3.5. W przypadku braku wszystkich zamówionych towarów, na wniosek lub za zgodą Klienta możliwa jest częściowa realizacja zamówienia. W takim przypadku koszty przesyłki liczone są za każdą przesyłkę zgodnie z pkt. 6 niniejszego Regulaminu. Jeżeli zaistnieje taka sytuacja Sklep Jullita może kontaktować się z Klientem telefonicznie lub na adres e-mail w celu zaproponowania zamiennika brakującego towaru.

3.6. W przypadku niezgodności dostarczonego towaru ze złożonym zamówieniem, Kupujący jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić o tym Sklep Jullita.

3.7. Klient ma prawo do modyfikacji zamówienia do momentu, gdy towar nie został jeszcze wysłany . W tym celu należy skontaktować się telefonicznie z Działem Sprzedaży Jullita oraz przedstawić dane, które mają ulec zmianie. Po ich potwierdzeniu Klient może dokonać zmiany zamówienia. Od chwili wysłania towaru przez Sklep Jullita, Klient nie może anulować zamówienia.

4. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

4.1. Zamówienie Klienta zostanie potwierdzone przez Sklep Jullita niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 7  dni od dnia złożenia zamówienia. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, zamiast jego potwierdzenia, Sklep Jullita niezwłocznie, nie później jednak  w ciągu 7 dni od dnia złożenia zamówienia zawiadomi Klienta o braku możliwości jego realizacji.

4.2. Jeżeli zamówione towary znajdują się na magazynie Sklepu Jullita, wówczas są one wysyłane do Klienta w terminie od 1 do 5 dni roboczych, licząc od potwierdzenia zamówienia przez Sklep Jullita. W przypadku braku zamówionego towaru w magazynie, towar wysyłany jest w ciągu 14 dni roboczych, licząc od dnia potwierdzenia zamówienia przez Sklep Jullita.    W przypadku realizacji  zamówienia niestandardowego (niestandardowe wymiary, kolory, przeróbki a także hafty na odzieży) termin realizacji wydłuża się do 30-stu dni roboczych, o czym klient zostanie poinformowany przy potwierdzeniu zamówienia przez Sklep Jullita.

4.3. Zamówienie wysyłane jest po skompletowaniu całości zamówionego towaru.

4.4. Sklep Jullita zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji zamówień z przyczyn niezależnych od firmy.

4.5. Sklep Jullita zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia z przyczyn od niego niezależnych, o czym jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Klienta.

5. FORMY ZAPŁATY

5.1. Sklep Jullita akceptuje następujące formy zapłaty za zamówiony towar:

a) Przedpłata – przelewem przed dostawą towaru. Po skompletowaniu towaru, i zaksięgowaniu przedpłaty na rachunku bankowym Sklepu Jullita, towar jest wysyłany przez Sklep Jullita. Dokument potwierdzający dokonanie sprzedaży zostaje wystawiony w dniu wysyłki towaru i dołączony do przesyłki,

b) Zapłata osobista i odbiór osobisty towaru - w siedzibie Sklepu Jullita ul. W. Witosa 16, 37-710 Żurawica

6. KOSZTY DOSTAWY

6.1. Dostawa zamówionych towarów odbywa się jedynie na terenie Polski.

6.2. Zamówienia na kwotę powyżej 1.000 zł brutto wysyłane są na koszt Sklepu Jullita.

7. DOKUMENTY SPRZEDAŻY

7.1. Do każdego zakupionego towaru dołączany będzie dowód zakupu, zgodnie z przepisami prawa polskiego, w postaci paragonu z kasy rejestrującej lub faktury VAT.

7.2. Jeżeli koszty dostawy towaru ponosi Klient, koszty dostawy są wyszczególnione  na dokumencie sprzedaży.

7.3. Jeżeli Klient dokonał przedpłaty, a zamówienie nie jest jeszcze skompletowane, Sklep Jullita zobowiązany jest w ciągu 7 dni do wystawienia faktury dokumentującej otrzymanie przedpłaty.

7.4. Sklep Jullita nie wystawia duplikatów paragonów z kasy rejestrującej.

7.5. W momencie dostarczenia towaru do Klienta, jest on zobowiązany sprawdzić, czy paragon lub faktura VAT zostały dołączone do towaru. Jeżeli do przesyłki nie zostanie dołączony dokument potwierdzający zakup towaru, Klient jest zobowiązany do niezwłocznego kontaktu z Działem Sprzedaży Sklepu Jullita.

7.6. W celu otrzymania faktury VAT należy zgłosić żądanie jej otrzymania w terminie do 7 dni od daty zakupu. Jeżeli Klient otrzymał wcześniej paragon z kasy rejestrującej, jest on zobowiązany go przesłać pocztą, kurierem lub firmą spedycyjną do ZHUP CZEXBUD (Sklep Jullita), ul. Witosa 16 37-710 Żurawica.

7.7. W przypadku zwrotów lub wymian towaru zakupionego na fakturę sprzedaży wystawiana jest korekta do tego dokumentu.

8. GWARANCJA I RĘKOJMIA 

8.1. Sklep Jullita udziela gwarancji jakości dla sprzedanego towaru na rok . Okres gwarancji liczy się od dnia dostarczenia towaru do Klienta. Po upływie terminu wskazanego w niniejszym punkcie, uprawnienia z gwarancji wygasają.

8.2. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w którym Klient, na skutek wady towaru nie mógł z towaru korzystać zgodnie z jego przeznaczeniem.

8.3. Sklep Jullita jako gwarant ponosi odpowiedzialność za wadę fizyczną towaru wyłącznie, gdy wada powoduje niezdatność towaru do typowego, normalnego użytku oraz gdy wada powstała z przyczyny tkwiącej w towarze przed przejściem niebezpieczeństwa przypadkowej utraty lub uszkodzenia towaru na Klienta.

8.4. Jeżeli w okresie gwarancji ujawni się wada, która zostanie zgłoszona do Sklepu Jullita, Sklep Jullita w ramach gwarancji zobowiązany jest do naprawienia szkody, poprzez naprawę towaru. Po dwukrotnej bezskutecznej naprawie tej samej wady towaru, Klient jest uprawniony do żądania wymiany towaru na wolny od wad.

8.5. Regulację prawną w zakresie udzielonej przez Sklep Jullita gwarancji określają wyłącznie przepisy pkt 8 i pkt 9 niniejszego Regulaminu, z wyłączeniem przepisów od art. 577 do art. 581 Kodeksu cywilnego.

8.6. W związku z udzieleniem gwarancji jakości, Sklep Jullita wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady towaru. Nie dotyczy to sprzedaży towaru na rzecz Konsumenta, o którym mowa w pkt 10.1. Regulaminu.

9.  POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE Z GWARANCJI

9.1. Klient informuje o ujawnionej wadzie towarów w sposób przewidziany w pkt. 2.6. niniejszego Regulaminu.

9.2. Reklamację zgłoszoną telefonicznie Klient zobowiązany jest potwierdzić pisemnie.

9.3. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest:

a) przedłożenie przez Klienta dowodu zakupu towaru, oraz

b) przesłanie zakupionego towaru do ZHUP Czexbud ul. W. Witosa 16, 37-710 Żurawica, przy czym towar przesyłany jest na koszt Klienta. Przesyłki wysyłane do ZHUP Czexbud za pobraniem nie będą przyjmowane przez ZHUP Czexbud.

9.4. Sklep Jullita rozpatruje reklamacje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania reklamowanego towaru wraz z dowodem zakupu. Termin ten może ulec przedłużeniu jedynie z przyczyn niezależnych od Sklepu Jullita, o czym Sklep Jullita niezwłocznie poinformuje Klienta.

9.5. Klient przy odbiorze przesyłki z towarem zobowiązany jest do sprawdzenia jej zawartości. Wszelkie widoczne uszkodzenia towaru (np. stan taśm, plomb) Klient zgłasza osobie dostarczającej towar (kurierowi)  i sporządza protokół, który podpisują Klient oraz osoba dostarczająca towar.

9.6. Uszkodzenia mechaniczne towaru powstałe podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie pisemnego protokołu uszkodzenia/rozbieżności przesyłki, sporządzonego w chwili odbioru towaru, w obecności kuriera i za jego potwierdzeniem. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki należy odmówić jej przyjęcia oraz spisać odpowiedni protokół uszkodzenia. Zgodnie z prawem przewozowym odbiorca przesyłki, który zauważył jej uszkodzenie po odjeździe kuriera, może zgłosić ten fakt telefonicznie firmie kurierskiej.

9.7. Zaniechanie przez Klienta obowiązków wymienionych w pkt 9 może stanowić podstawę do nie przyjęcia reklamacji Klienta lub jej negatywnego rozpatrzenia przez Sklep Jullita.

9.7.1. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sklep Jullita dokonuje naprawy lub wymiany towaru, albo zwracana jest równowartość reklamowanego towaru, po potrąceniu ewentualnych kosztów należnych Sklepu Jullita.

10. SPRZEDAŻ NA RZECZ KONSUMENTA

10.1. Konsumentem jest osoba fizyczna, która nabywa towar w celu niezwiązanym bezpośrednio z prowadzoną działalnością zawodową lub gospodarczą.

10.2. Wobec Konsumenta Sklep Jullita ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne towaru w zakresie określonym w art. 556 i następne Kodeksu cywilnego.

10.3.  Wada fizyczna towaru polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową, a więc jeżeli towar nie posiada właściwości, które powinien mieć ze względu na cel umowy, wynikający z okoliczności lub przeznaczenia, nie ma właściwości, o których Sklep Jullita zapewnił Klienta, nie nadaje się do celu, o którym Konsument poinformował Sklep Jullita przy zawarciu umowy, a Sklep Jullita nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia, Towar został wydany Konsumentowi w stanie niezupełnym.

10.4. Wada prawna towaru zachodzi wówczas, gdy towar stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążony prawem osoby trzeciej, gdy ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzeniu wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.

10.5. W przypadku Konsumenta na równi z zapewnieniem Sklep Jullita traktuje się publiczne zapewnienia producenta lub podmiotu, który wprowadza towar do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej, lub która przedstawia się jako producent. Sklep Jullita nie ponosi jednak odpowiedzialności, gdy zapewnień tych nie znał, ani nie mógł ich znać, albo gdy zapewnienia te nie mogły mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy sprzedaży, a także gdy treść tych zapewnień została sprostowana przed zawarciem umowy sprzedaży.

10.6. Sklep Jullita odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania rzeczy Konsumentowi. Gdy wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia wydania towaru, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili wydania towaru.

10.7. Sklep Jullita jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

10.8. Jeżeli towar ma wadę, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sklep Jullita niezwłocznie wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniany lub naprawiany przez Sklep Jullita albo Sklep Jullita nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady.

10.9. Jeżeli towar ma wadę, Konsument może również żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.

10.10. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sklep Jullita usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sklep Jullita.

10.11. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

10.12. Sklep Jullita zobowiązuje się ustosunkować do reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

10.13. Jeżeli reklamacja jest uzasadniona Sklep Jullita zobowiązuje się wymienić wadliwy towar na wolny od wad lub usunąć wadę w terminie 14 dniu od dnia zgłoszenia reklamacji przez Konsumenta.

10.14. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy Sklep Jullita zobowiązuje się dokonać zwrotu płatności w terminie 14 dni od dnia otrzymania odstąpienia od umowy, z zastrzeżeniem, że zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania.

10.15. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady przy czym bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch lat.

10.16.  Konsument  realizujący uprawnienia wynikające z rękojmi na koszt Sklepu Jullita dostarczy wadliwy towar Sprzedawcy na adres wskazany w pkt. 2.6. Regulaminu.

11.  PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA LUB PRZEDSIĘBIORCĘ

11.1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży towarów zakupionych w Sklepie Jullita bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni, licząc od dnia wydania towaru (tj. od dnia odebrania towaru przez Konsumenta). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

11.1a. Przedsiębiorca może odstapić od umowy sprzedaży towarów zakupionych w Sklepie Jullita bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 3 dni, licząc od dnia wydania towaru (tj. od dnia odebrania towaru przez Producenta). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

11.2. Prawo odstąpienia od zawartej umowy nie przysługuje jeżeli zamówiony towar został wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służy zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

11.3. Konsument lub Przedsiębiorca może odstąpić od umowy, składając Sklepowi Jullita oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu i ma charakter dobrowolny.

11.4. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres wskazany w pkt. 2.6. Regulaminu z dopiskiem „Dział wymian”.

11.5. Konsument zwróci Sklepowi Jullita towar w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.

11.5a. Przedsiębiorca zwróci Sklepowi Jullita towar w terminie 3 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.

11.6. Zwrotu towaru należy dokonywać na adres Sklep Jullita wskazany w pkt. 2.6. Regulaminu.

11.7. Sklep Jullita w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym wyłączając koszt dostarczenia towaru przy czym zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania towaru z powrotem.

11.7a. Sklep Jullita w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz podpisanej korekty faktury zwróci Przedsiębiorcy wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym wyłączając koszt dostarczenia towaru przy czym zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania towaru z powrotem.

11.8. Sklep Jullita dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca.

11.8. Konsument lub Przedsiębiorca ponosi koszty zwrotu towaru Sprzedawcy.

12. POLITYKA OCHRONY PRYWATNOŚCI

12.1. Składając zamówienia Klient wyraża zgodę na przetwarzanie podanych przez niego danych osobowych w celu realizacji i obsługi zamówienia przez Sklep Jullita, który jest jednocześnie administratorem danych osobowych w rozumieniu  przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych.

12.2. Sklep Jullita zobowiązuje się do nie przekazywania danych osobowych osobom trzecim nie uczestniczącym w realizacji umowy sprzedaży z wyjątkiem, gdy następuje to na żądanie organów władzy  państwowej w sytuacji, gdy wymagają tego przepisy prawa.

12.3. Klient ma prawo do wglądu w swoje dane osobowe oraz do ich aktualizacji w dowolnym momencie. Klient ma prawo do  żądania usunięcia jego danych osobowych z bazy danych Sklepu Jullita.

12.4. W czasie korzystania ze Sklepu Jullita, Klient może zostać poproszony o dobrowolne podanie niektórych danych osobowych poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza. Dane, mogą być niezbędne do prawidłowego działania Sklepu Jullita.

13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

13.1.Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem umieszczenia go na stronie internetowej Sklep Jullita, tj. z dniem 25.12.2014 r.

13.2. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie Klientowi wraz z przesyłką dokumentów potwierdzających zakup towaru oraz pouczeniem o możliwości odstąpienia od umowy.

13.3 Sklep Jullita zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień Regulaminu w dowolnym terminie. Ewentualne zmiany Regulaminu wchodzą w życie w momencie ich ogłoszenia na stronie internetowej Sklep Jullita.

13.4. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie, mają zastosowanie przepisy polskiego prawa.

13.5. Wszelkie spory mogące powstać pomiędzy Klientem a Sklepem Jullita będą rozstrzygane przez sąd polski właściwy miejscowo dla Sklepu Jullita. Nie dotyczy to sprzedaży towaru na rzecz Konsumenta, o którym mowa w pkt 10.1. Regulaminu.

13.6. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta będącego Konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi Konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.

 

  

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Prawo odstąpienia od zawartej umowy nie przysługuje jeżeli zamówiony towar został wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służy zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować ZHUP Czexbud (Sklep Jullita) ul. W. Witosa 16, 37-710 Żurawica, nr telefonu 16 671 31 80, adres e-mail: czexbud1@gmail.com o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego pisemnego, podpisanego oświadczenia.

 Dla Państwa wygody mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego Załącznik nr 1 do Regulaminu sklepu internetowego Sklepu Jullita, przy czym skorzystanie z zamieszczone wzoru jest całkowicie dobrowolne.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sklep Jullita w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym wyłączając koszt dostarczenia towaru przy czym zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania 

Zwrotu płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Sklep Jullita może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Zakupioną rzecz proszę odesłać na adres: ZHUP Czexbud (Sklep Jullita) ul. W. Witosa 16, 37-710 Żurawica, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


 Załącznik nr 1

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

DO:   ZHUP Czexbud
         ul. W. Witosa 16
         37-710 Żurawica

 

Imię i nazwisko: ………………………………………………………..……………………


 Adres zamieszkania ……………………………………………………………………….

…………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………

Nr kontaktowy  ………………………………………………

Adres mailowy ………………………………………………

            Oświadczam, że odstępuję od umowy kupna nr (nr zamówienia, nr 

faktury) ………………………………………………………….. zawartej w dniu ……………………………

Proszę o zwrot kwoty ………………………… zł  na konto:

                                

Dane do przelewu (dane właściciela konta, imię, nazwisko, adres)

………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………

Zamówiony towar:

- Zwracam wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy*

- Zwrócę za pośrednictwem ……………………………………….., w ciągu ………… od daty nadania niniejszego pisma* (niepotrzebne proszę skreślić)

 

 

 

                                                                         ……………………

                                                                        Data, podpis